Valikko

#reiluateetäkiitos

Some-aktiiveille materiaalia Reilun kaupan teen puolesta puhumiseen

Reilu kauppa ry julkaisi syksyllä 2014 sähköistä #reiluakahviakiitos ?UR"materiaalia. Materiaalin avulla aktiivisilla kuluttajilla oli mahdollisuus jakaa sosiaalisessa mediassa perustietoa Reilun kaupan kahvista. Ideana oli myös aktivoida ihmisiä pyytämään kahvia myyvien ja tarjoavien organisaatioiden some-kanavissa kuvia, joilla he joko kiittävät siitä, että kahvi on reilua tai pyytävät, että kyseinen organisaatio siirtyisi Reilun kaupan kahviin.

Ja sitten teen ystävät huomauttivat, ettei heitäkään saa unohtaa, joten Reilu kauppa ry julkaisi syksyllä 2015 #reiluateetäkiitos-materiaalia. Tässä viisi erilaista some-käyttöön sopivaa kuvaa Reilun kaupan teestä ja samat viisi kuvaa myös ruotsiksi.

Voit jakaa kuvia joko omissa some-kanavissasi tai sellaisen organisaation some-kanavassa, jota haluat kiittää Reilun kaupan teestä tai jonka toivot vaihtavan teensä reiluksi.

Muista lisätä kuvan julkaisun yhteydessä merkintä #reiluateetäkiitos.

Julkaisujärjestelmä : Mediasignal Communications